Jalla Casino klienditugi

Kvaliteetne ja professionaalne klienditeenindus on iga eduka firma alustala, sama kehtib ka online kasiinode puhul. Nii mõnegi kasiino maine on saanud tugeva löögi puhtalt ebapädeva klienditoe tõttu. Õnneks on aga Jalla Casino värskendav erand Eesti kasiinoturul, pakkudes esmaklassilist kliendituge, millesarnast ei suuda pakkuda isegi mitmed kohalikud konkurendid.

Jalla Casino, üks Eesti suurimaid Pay N Play kasiinosid, ei paku mitte lihtsalt hiiglaslikku mänguvalikut ja kasutajasõbralikku keskkonda, vaid toetab kõiki mängureid professionaalse klienditoega. Lisaks suurepärasele suhtlusele ootab kõiki ees hõlpsalt kättesaadav klienditugi, mis on seejuures saadaval ööpäevaringselt ning mitmekeelselt.

Mitmekeelne klienditugi

Eestis tegutseb mitmeid välismaiseid kasiinosid, kus Eesti hasartmängurid peavad paraku silmitsi seisma ebameeldiva probleemiga: murede ja küsimuste korral ei ole saadaval kodumaine klienditeenindus. Kahjuks võib selline keelebarjäär tekitada olukorra, kus mängur ei saagi adekvaatset abi.

Jalla Casino on jällegi aga oluline erand: kasiino klienditeenindus on mitte lihtsalt eestikeelne, vaid suisa mitmekeelne, seega pakutakse abi kõigile mänguritele, olenemata nende emakeelest. Selline keelelis-kultuuriline mitmekesisus toetab mängureid igas olukorras – Jalla Casinos pole vaja tugineda tõlketööriistadele, et edukalt suhelda.

Kui rääkida Jalla Casino klienditoe keelevalikust lähemalt, siis Eesti kasiinolehel mängides ja klienditoega kontakteerudes vastatakse automaatselt eesti keeles. Küll aga pakub Jalla Casino tuge ka inglise, vene, läti ja leedu keeles – sisuliselt seega saavad Jalla Casinos mugavalt mängida absoluutselt kõik Baltikumi inimesed, hoolimata oma emakeelest.

Mis Jalla Casino klienditoe keelelahenduse puhul on eriti lahe, on fakt, et eestikeelne klienditugi ongi reaalselt eestlase poolt pakutud: saad kohe aru, et tegemist on teise eestlase, mitte näiteks roboti või mõne muu lahendusega. See on eriti tänuväärne, kuna mitmed rahvusvahelised kasiinod ei paraku tegelikult päris kodumaist klienditeenindust. Nii ei ole aga lood Jalla Casinos, kus saad rääkida reaalselt teise eestlasega.

Milliste küsimuste korral Jalla Casino klienditugi saab abistada?

Siinkohal võiks arvata, et nendest kolmest kontakteerumisviisist piisab küsimuste lahendamiseks. See on küll tõsi, kuid Jalla Casino klienditugi on läinud veel kaugemale: kasiinol on eraldi klienditoekeskuse lehekülg, kus on kirjas ka korduma kippuvad küsimused.

Erinevalt mõnest kasiinost ei ole Jalla Casino KKK-leht lihtsalt iluasi, kus on mõned üksikud küsimused-vastused. KKK-leht on jagatud 14 erineva kategooria vahele, nende hulgas näiteks sisse- ja väljamaksed, Jalla Casino boonused, tehnilised küsimused, litsentsid, küpsiste seaded, kontoga seonduvad küsimused, mängudega seonduvad probleemid jms.

Mõnes kategoorias on suisa mitukümmend küsimust-vastust, seega võib julgelt öelda, et esimese prioriteedina tasub lehitseda KKK-lehte: Jalla Casino on panustanud tohutud ressursid selleks, et luua mänguritele üks selge abikeskus, mille vahendusel saaks pakkuda nö iseteeninduslikku tuge.

Küll aga võib alati klienditoe poole pöörduda ning sind abistatakse igal juhul. Jalla Casino klienditeeninduse tiim aitab sisuliselt iga küsimusega, mis vähegi puudutab keskkonnas mängimist.

Kõige levinumad mured, millega enamasti klienditugi kokku puutub, on just konto kinnitamine või loomine, sissemaksete tegemine, parooli uuendamine või dokumendiprotsessid (nt isikutuvastusega seonduvad dokumendiküsimused). Kõik need küsimused või muud päringud saavad kiire ja professionaalse lahenduse igal juhul, kui võtad klienditoega ühendust.

Kui on üks online kasiino Eestis, kus ei pea muretsema klienditoe pärast, on selleks Jalla Casino: kasiino tugitiim on pühendunud sellele, et toetada mängureid ning lahendada küsimused kiirelt ja täpselt.

Jalla Casino Tervituspakkumine

1

Sissemakse

Registreerimisvaba

2

Mängi

3

Raha välja

Raha kätte 15 minutiga

ALUSTA SEIKLUST

21+ | Mängi vastutustundlikult | 15410.ee | Pakkumine kehtib vaid uutele mängijatele. Min. sissemakse €20. Läbimängimise nõue puudub. | Kehtivad reeglid ja tingimused

Live-vestlustugi

Peamine ja eelistatuim viis, kuidas Jalla Casinoga ühendust saada, on lehe alumises nurgas asuv live-chati tugi. Tegemist on kõige kiirema kontakteerumisviisiga: selle vahendusel vastab klienditeenindaja sulle sisuliselt koheselt või vähemalt 30 sekundi jooksul. Teist nii kiiret funktsiooni pole saadaval.

Live-chati funktsioonile klõpsates pead kõigepealt sisestama oma andmed, sh nime, sünnikuupäeva ja koduse aadressi (koos oma küsimusega). See on vajalik eelkõige isikutuvastuse nimel: Jalla Casino järgib ülima hoolikusega Eesti seadusandlust, millekohaselt tuleb kasiinos kõik mängijad korralikult tuvastada. Ühtlasi on see vajalik rahapesu tõkestamise perspektiivist.

Pärast vormi täitmist ühendatakse sind kohe mõne saadaoleva klienditeenindajaga, kellega saadki vestlust alustada ja oma küsimusele vastuse hankida. Live-chati klienditeenindajad on ülimalt professionaalsed, täpsed ja sõbralikud: just seda, mida sa heast teenindusest ootaksid.

Kui lõpetad vestluse, palub Jalla Casino sul täita ka lühikese küsimustiku, mille kaudu saad jätta oma tagasiside klienditeeninduse kohta. Muuhulgas küsitakse näiteks seda, kas klienditeeninduse agent oli asjatundlik, pädev ja sõbralik ning lahendas su mure. Samuti saad jätta kasiinole täpsema tagasiside.

See väike funktsioon näitab selgelt, et kasiino tahab pidevalt oma teenindust parandada, seega küsitakse aktiivselt ka tagasisidet. Ilmselgelt on see üks põhjuseid, miks Jalla Casino omanikfirma Betsson Group on korduvalt saanud kiita oma klienditeeninduse pärast.

E-posti tugi

Hoolimata live-vestluse käepärasusest ei pruugi see alati olla paslik viis. Vahel on probleem keerulisem ja nõuab rohkem täpsustamist, pilte, dokumente või muid materjale, seega võib e-posti tugi olla kasulikum.

Õnneks on aga Jalla Casino e-posti tugi sama kiire, sujuv ja pädev nagu live-vestluse tugi. Kasiino vastab kirjadele tüüpiliselt 30 – 60 minuti jooksul, seega ei pea kartma, et pärast kirja saatmist jääd mitmeks päevaks info ootele. Sellist olukorda Jalla Casinos ei juhtu: saad vastuse mitte lihtsalt kiirelt, vaid sinu mure lahendatakse ka vastavalt ära.

E-posti tugi on kahtlemata soovitatud just neile, kes tahavad küsida midagi keerulisemat või vajavad pikemaid selgitusi. Mõistagi pole vastused päris kohesed, ent leiame, et vastuse saamine vaid tunnikese jooksul on enamgi kui piisav kõikide murede lahendamiseks.

Telefonitugi

Kolmas Jalla Casino kontakteerumisviis on suisa üllatav, kuna vaid mõned üksikud kasiinod Eestis pakuvad sellist varianti. Nimelt, Jalla Casinoga saab ühendust võtta ka telefonitsi.

Telefonitoe korral pead esmalt Jalla Casino klienditeeninduse lehele jätma oma nime, meiliaadressi ja telefoninumbri. Samuti pead valima, millal soovid tagasihelistamist: kas nii pea kui võimalik, 15-30 minuti pärast või 30-60 minuti pärast. Samuti lastakse sul juba kirjeldada oma mure, et klienditugi saaks sulle helistades potentsiaalselt ka lahenduse pakkuda.

Pärast selle lühikese vormi täitmist helistab Jalla Casino klienditeenindaja sulle mainitud ajavahemikus ja lahendab mure telefoni teel. Küll aga pane tähele, et ühtlasi annad kasiinole nõusoleku kõne lindistamiseks (et Jalla Casino saaks tulevikus hinnata ja parandada oma klienditoe kõnede kvaliteeti).

Telefonitugi on üks parimaid viise vahetu suhtluse jaoks. Paljud meist ei eelista kirjalikku suhtlust, seda eriti meili teel: vestlus võib minna pikaks ja aeganõudvaks, eriti, kui pead oma probleemi pikalt kirjeldama. Telefonitsi saad aga lihtsalt mure selgeks rääkida. Mis kõige parem: Jalla Casino telefoniteenindus võtab sinuga ühendust kiiresti, seega sobib see ka pakiliste küsimuste lahendamiseks.

Kättesaadavus ja tööajad

Jalla Casino klienditugi pole nagu kuuvarjutus, millega kontakteerumiseks pead ootama väga spetsiifilisi kellaaegu. Klienditugi töötab tegelikult ööpäevaringselt: pole vahet, mis kell sa otsustad mängida, sest tugi on alati käeulatuses.

Eestikeelne klienditugi on saadaval argipäevil kella kümnest hommikul kuni üheteistkümneni õhtul, seega saad jällegi abi suuremal osal ajast. Eestikeelne teenindus tegutseb ka nädalavahetusel: sel juhul kellaaegadel 12 kuni 21.

Kui kontakteerud Jalla Casino teenindusega nendel kellaaegadel, saad igal juhul abi lähima 30-60 minuti jooksul või live-chati puhul mõnekümne sekundi jooksul.

Eestikeelne teenindus tegutseb ka nädalavahetusel: sel juhul kellaaegadel 12 kuni 21.